یک حرکت اخلاقی دیگر از مهندس اولیاء منتخب مردم یزد و صدوق


یزدفردا :مهندس علی اکبر اولیاء منتخب مردم یزد در مجلس هشتم در یک حرکت اخلاقی قابل تحسین  که انشالله به  فرهنگ انقلابی و اسلامی انتخاباتها افزوده خواهد شد  شب گذشته و پس از مراسم میثاق با آیه الله شهید صدوقی که در حظیره برگزار شد؛ در ستاد حجت السلام صدر حضور یافت و بااعضاء ستاد تنها رقیب انتخاباتی دور دوم خود دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار یزدفردا :مهندس اولیا، در این دیدار همدلی و همفکری حجت الاسلام صدرالساداتی و همراهانشان  را در امر خطیر نمایندگی مردم خواستار شد و اظهار امیدواری نمود که همه در جهت رفع مشکلات موجود وایجاد زمینه رشد استان خود را سهیم دانسته و در این راه نماینده خود را یاری دهند .

حجت الاسلام صدرالساداتی در این دیدار برای مهندس اولیاء در امر نمایندگی مردم آرزوی موفقیت و توفیق کردو آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری و همفکری با نماینده منتخب مردم اعلام نمود

استاد شایق نیز در این دیدار خطاب به مهندس اولیاءبا اشاره به نامه ارسالی خود به مهندس اولیاء تاکید کرد :  آنچه به اعتقادما یک نماینده را شایسته حمایت می کند چند موضوع است.  معیار اقدام ، موافقت ومخالفت یک نماینده باید حق (که مصالح نظام وملت در آن است )باشد نه فرد ودولت . و دومین معیار ، دفاع از احکام اسلام و قران وشریعت است و معیار سوم معیار سوم برای یک نماینده موفق این است که تمام توان و آسایش و استعداد خود را در جهت خدمت به خلق فدا کند و اگر که  این سه اصل را در عملکرد شما ببینم تردید نداشته باشید  حمایت از شما و مساعدت شما را بر خود تکلیف میدانیم و اصولاً اصولگرایی چیزی جز این نیست اصول گرایی گروه ودسته و فرقه نمی باشد اصول گرایی پایبندی به همین ارزشهاست وانتظارمان ازشما همین است و بس.

محمد رضا شایقدر پایان اظهار داشت : تبریک اصلی را انشالله بعد از این چهار سال و با در نظر گرفتن کارنامه چهارساله عنوان خواهیم کرد.

بر اساس همین گزارش :این حرکت مهندس اولیاء با استقبال اعضاء ستاد حجت الاسلام صدرالساداتی روبرو شده و دو طرف بر اتحاد و همبستگی هر چه بیشتر تاکید نمودند و این حرکت اخلاقی مهندس اولیاء نشان داد .

یکی از اعضاء ستاد حجت الاسلام صدرالساداتی به خبرنگار ما در مورد این دیدار گفت :طرفداری و تایید ما نسبت به فردی بمعنای نفی فرد دیگر نبوده ونیست وخوبیها وامتیازات طرف مقابل  را منکر نمی شویم خدا گواه است به جز انجام تکلیف در محضر الهی انگیزه دیگری نداشته ایم و حالا نیز خدای را شاکریم که زحمات چندین ماهه تمامی دست اندرکاران انتخابات و مردم همیشه در صحنه استان به هدر نرفته و مهندس اولیاء نیز از خوبان می باشند و انشالله با حضور ایشان در مجلس ودر سنگر وکالت مردم ،باب دوستی ها و تفاهم بین تمامی گروهها و افراد بازشده و همه در راستای توسعه همه جانبه و رفع مشکلات موجود حرکت خواهند نمود .

گفتنی است :حجت الاسلام والمسلمین صدر الساداتی دقایقی پس از قطعی شدن شمارش آراء پیروزی و انتخاب مهندس اولیاء در انتخابات را با تماس تلفنی به ایشان و همراهانشان تبریک گفته بود.

یزدفردا

یزدفردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا